ଦେଖା ତ ଦେଉନ କେମିତି ଯାଣିବି ତୁମେ ଭଗବାନ ! ଦେଖା ତ ଦେଉନ କେମିତି ଯାଣିବି ତୁମେ ଭଗବାନ !
ଶ୍ରୀରାମ ଶ୍ରୀରାମ
ଦିବ୍ୟ ସନ୍ଧାନ ଦିବ୍ୟ ସନ୍ଧାନ
ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ
ବାଇଆ ବସାରେ ବସିଣ ଚଢେଇ ଆନନ୍ଦେ ଖେଳଇ ଦୋଳି, ନୃପ ଆଗମନେ ଆସିଣ ସ୍ୟନ୍ଦନେ ବସି ପୁଣି ଯାଏ ଚଳି ହେ, ଦ ବାଇଆ ବସାରେ ବସିଣ ଚଢେଇ ଆନନ୍ଦେ ଖେଳଇ ଦୋଳି, ନୃପ ଆଗମନେ ଆସିଣ ସ୍ୟନ୍ଦନେ ବସି ପୁଣି ଯାଏ ଚ...
ଦୀପ ପରି ନିଜେ ଜଳି ସେ ଯାଆନ୍ତି ଆଲୋକ ଦେବାର ପାଇଁ ନିସ୍ୱାର୍ଥ ଭାବନା କଷ୍ଟ ଅ-କଳନା ସବୁକିଛି ଯା'ନ ଦୀପ ପରି ନିଜେ ଜଳି ସେ ଯାଆନ୍ତି ଆଲୋକ ଦେବାର ପାଇଁ ନିସ୍ୱାର୍ଥ ଭାବନା କଷ୍ଟ ଅ-କଳନା ...